23 Ağustos 2012 Perşembe

BEN ve IXENU

Evet ilk yazımda size Ixenu adlı uzaylı bilge ile konuşmalarımı anlatacağım Bir gün evde oturmuş her zamanki gibi televizyon izlerken,birden elektrikler gitti daha önce uzaylılarla konuşmayı denemiştim ama açıkçası bunun olacağını hiç düşünmedim neyse 1 saat oldu 2 saat oldu elektrik yok,uykum geldi ve uyudum yaşlı kızıl cübbeli bir adamı rüyamda gördüm boyuı üç metre idi;Bana dünya ya bazı mesajlar götüreceğimi bunun önemli olduğunu kabul edersen hayatının kurtulacağını söyledi ilk olarak şunları dile getirdi; ''BEN İNSANLARI SEVDİM OYSA SİZ -BİZİ NASIL SEVDİN? DEDİNİZ VE BENİM VARLIĞIMA İNANMADINIZ.'' ''BANA İNANMAYANLARDAN DEĞİL AMA BANA İNANANLARA HAKARET EDENLERDEN DAİMİ NEFRET ETTİM'' Evet Ixenu bunları söylerken ben hayretler içinde onu dinliyordum,devam edelim. ''BEN ONLARA ÖYLE BÜYÜK FELAKETLER GÖNDERECEĞİM Kİ BÜTÜN FELAKETLERİ ONLARA DENİZDE GÖNDERİCEĞİM VE KORKUDAN SIRF KORKUDAN BANA YALVARACAKLAR,GEMİLERİ BATMASIN DİYE EŞYALARI DENİZE ATACAKLAR AMA NAFİLE ONLAR KUŞ TÜYÜ KADAR BİLE HAFİF OLSALAR BEN ONLARI DENİZİN KARANLIK SULARINA GÖMECEĞİM'' Bu ne öfke sadece öfke yok ama bu çoğunluk (DEVAM EDECEK).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder