27 Ağustos 2012 Pazartesi

BEN VE IXENU 2.CELSE

Bu varlıkta neyin nesi neden bana bunları anlatmıştı?tamam ben uzaylılarla irtibat kurmak için herşeyi yaptım,iletişime geçtiysem neden rüyamda bana göründü,neden gerçek hayatta görünmedi. Belki de ben rüyada olduğumu sanıyorum,ilk iletişime geçmesi bir sitem eder gibi oldu aslında gibi değildi sitemin ta kendisi idi şimdi geçelim 2.celse ye celse dememin nedeni aslında daha çocukken okuduğum bir kitapta yine böle bölüm bölüm görüşmeye celse deniyordu oradan yani:) Neyse bu bölümde bana acayip derecede bilgiler verdi onları size anlatacağım. Varlığın ne olduğunu bilmeden soru sormaya başladım,işte konuşmalarımız -NESİN SEN NASI BİR CANLISIN?
-BEN CANLI DEĞİLİM SEN BENİ KAFANDA DİRİLTTİN

Açıkçası nedemek istiyor anlamadım,ben nasıl olur da bu ''şeyi'' yaratabilirim? ben sadece basit bir insanım
-EY VARLIK BEN BASİT BİR İNSANIM SENİ NASIL YARATABİLİRİM?
-DİKKAT EDERSEN YARATTIN DEMEDİM SANA DİRİLTTİN DEDİM,BANA YÜZ YILLAR İÇİNDE ÇEŞİTLİ İSİMLER TAKTINIZ EGO DEDİNİZ ŞEYTAN DEDİNİZ UZAYLI DEDİNİZ AMA İNSAN DEMEDİNİZ.
DOĞRUSUNU SÖYLEMEK GEREKİRSE İNSAN DAHİL HEPSİ BENDE VAR BEN HEPSİYİM HEPSİDE BEN.
Hakikaten şok olmuştum,konuşmalardan sonra anladım ki bu bir uzaylı değil


DEVAM EDECEK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder